Το Θερινό Σχολείο του Harvard στην Ολυμπία για το έτος 2003 ήταν ένα εντατικό πρόγραμμα μαθημάτων, διάρκειας τεσσάρων εβδομάδων, με αντικείμενο μελέτης τον κλασικό πολιτισμό. Το πρόγραμμα διεύθυναν οι καθηγητές του Πανεπιστημίου Harvard Marc Shell και Gregory Nagy, πλαισιωμένοι από ομάδα νεώτερων επιστημόνων με διδακτική προϋπηρεσία στο Harvard.
Τα σεμινάρια αποτέλεσαν σημείο συνάντησης ακαδημαϊκών και φοιτητών από όλα τα μέρη του κόσμου, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα ανάπτυξης ενός διεπιστημονικού, ανοιχτού και εποικοδομητικού διαλόγου στην ανταλλαγή πολιτιστικών δεδομένων.
Τα θερινά σεμινάρια του Harvard για το έτος 2003 εξέτασαν την ευρύτερη έννοια της Ευρώπης και του ρόλου της μέσα από τη μελέτη λογοτεχνικών, ιστορικών, και φιλοσοφικών πονημάτων σε θέματα όπως: Theories of Monetary, Linguistic, and Cultural Exchange; Greek Tragedy; The Idea of the City; Colonial Encounters across the Mediterranean; Cultures of Friendship; Comparative Approaches to Modern Poetry; Travel and Imagining.
Η διαπολιτισμικότητα του προγράμματος ήταν εμφανής στην μεγάλη ποικιλία των καθηγητών και των συμμετεχόντων. Στα σεμινάρια που έλαβαν χώρα το 2003 συμμετείχαν διανοητές από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αγγλία, την Γαλλία και την Ελλάδα, καθώς και σπουδαστές από το Harvard, το Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο της Βουλγαρίας, τα Πανεπιστήμια Columbia, Oxford, Berkeley και Koç της Τουρκίας.